Zarząd

Skład Zarządu SOIT w kadencji 2018-2019

Sebastian Słoniewski
Prezes Zarządu

Prezes Zarządu OBP Incentive & Sport Travel, która już od ponad 17 lat zajmuje się organizowaniem unikalnych wyjazdów o charakterze incentive, w tym wyjazdów na największe wydarzenia sportowe. Pod jego kierownictwem firma OBP znalazła się w ścisłej czołówce firm zajmujących się wyjazdami motywacyjnymi, nawiązała kontakty i bezpośrednią współpracę ze światowymi potęgami piłkarskimi, a w 2008 dołączyła do międzynarodowej organizacji SITE (Society of Incentive & Travel Executives).

Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, w 2016 roku wybrany został na prezesa SOIT (Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel). Absolwent warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Pasjonat sportu, przede wszystkim koszykówki, boksu, formuły 1 oraz piłki nożnej. Szczęśliwy mąż i dumny ojciec.

Łukasz Adamowicz
Vice-prezes zarządu

Wiceprezes Grupy BFC. Studiował w Instytucie Stosunków Międzynarodowych oraz Wydziale Zarządzania UW. Ukończył ścieżkę specjalizacyjną „Negocjacje mediacje i prowadzenie szkoleń” w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych.
Od 1995 w Grupie BFC. W ramach Grupy BFC odpowiada za rozwój pionu klienta korporacyjnego. Tworzył ski meetingi, programy outdorowe, projekty incentive , eventy oraz ofertę korporacyjną Hotelu Bonifacio. Po pierwsze organizator.
Snowboardzista, często poza wyratrakowanymi trasami.
Divemaster poszukiwacz podwodnego życia. Wielbiciel Włoch, Slow Foodu i kieliszka dobrego wina.

Joanna Jabłońska
Vice-prezes zarządu

Założycielka, współwłaścicielka, a także Dyrektor Zarządzający w Activezone Sp. z o.o. sp. k. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu znakomicie zna rynek podróży incentive, co daje jej możliwości realizacji niepowtarzalnych programów i wprowadzania kreatywnych pomysłów. W swoim “portfolio” ma liczne projekty zarówno dla dużych grup, połączone na przykład z czarterem samolotów na wyłączność dla Klienta, jak i dla mniejszych, kameralnych i ekskluzywnych grup VIP o wysokich wymaganiach i standardach. Była zawodniczką w narciarstwie alpejskim i przez kilka lat trenerem tej dyscypliny. Obecnie te doświadczenia i doskonała znajomość ośrodków narciarskich na całym świecie bardzo przydają się przy organizacji imprez narciarskich na najwyższym poziomie.

Prywatnie lubi aktywnie spędzać czas – grając w tenisa i uprawiając wszelkiego rodzaju sporty wodne i zimowe. Miejsca na świecie, do których chętnie wraca to Andaluzja w Hiszpanii, Kostaryka, Ekwador, Nowy Jork, Szwajcaria, a także cała Azja, a przede wszystkim Wietnam, Tajlandia i Kambodża. Była na 5 kontynentach.

Grażyna Grot-Duziak
Członek zarządu

Członek Zarządu Weco-Travel, Regionalny Dyrektor MICE na Europę Centralną. Ponad 30 lat w branży.  20 lat związana z Weco-Travel. Do największych sukcesów zalicza  wprowadzenie  marki Weco-Travel MICE na rynek  polski. Obecnie aktywnie  pracuje nad  rozwojem tego sektora w organizacji Weco-Travel  w oddziałach na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach. W swoim portfolio ma dziesiątki zrealizowanych  projektów Incentive , konferencji i  prezentacji. Posiada szeroką znajomość branży „business  travel” i MICE.

Nominowana do nagrody Osobowość Roku MICE 2015  oraz MP Power 12 – edycja 2016. Członek zarządu  SITE POLAND (od 2018). Aktywnie  pracuje  na rzecz rozwoju branży, bierze udział w konsultacjach, dyskusjach panelowych i grupach projektowych.

Prywatnie lubi podróżować, odkrywać nowe miejsca i poznawać ciekawych ludzi.

 

Agnieszka Słowik
Członek Zarządu

Prezes agencji Flower Travel. Przygodę z turystyką rozpoczęła w 1997 roku, kiedy ówczesny pracodawca, pierwszego dnia zlecił jej organizację wyjazdu do Meksyku dla 30 osób. Rzucona na głęboką wodę sprostała oczekiwaniom przełożonego i klientów, a nowe doświadczenie przerodziło się w jej życiową pasję. Od tej pory nieustannie podróżuje po świecie poszerzając swoje kompetencje, które następnie wykorzystuje przy tworzeniu oferty biura.

Specjalizacją Agnieszki są niestandardowe i nietuzinkowe wyjazdy, takie jak podróże dookoła świata, które potrafi zaplanować zarówno na 60 jak i 8 dni. Wystarczy tylko słowo, a zorganizuje przeloty MIGiem w rosyjskiej bazie wojskowej. Każdy wyjazd jest dla niej inspiracją do tworzenia nowych propozycji dla swoich klientów.

Ukochane miejsca to Sankt Petersburg i Toskania. Uwielbia spacery po Warszawie (jest licencjonowanym przewodnikiem). W wolnych chwilach oddaje się ulubionej lekturze i grze w golfa. Ukończyła Dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Była nominowana na Osobowość Roku branży MICE w 2012.

Daria Rzadkiewicz
Sekretarz Stowarzyszenia

Odpowiada za bieżącą koordynację działalności SOIT, rozwój Stowarzyszenia i budowanie wizerunku. Wspiera Zarząd w realizacji działań strategicznych.
Daria Rzadkiewicz jest doświadczonym menedżerem projektów i certyfikowanym trenerem biznesu. Od ponad 10 lat zarządza projektami szkoleniowymi i doradczymi z obszaru marketingu. W swojej karierze zawodowej realizowała szkolenia otwarte i zamknięte, programy rozwojowe dla korporacji, wyjazdy integracyjne oraz konferencje branżowe. Od pięciu lat łączy zarządzanie projektami z pracą jako trener kompetencji „miękkich”.
Biznesowo jest związana z Concept Labs. Wcześniej pracowała m.in. dla Wydawnictwa Marketing w Praktyce oraz DGA S.A. Prowadziła także zajęcia dla studentów w ramach projektu Kadry dla Gospodarki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku politologia. Ukończyła również studia podyplomowe z komunikacji i promocji w biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz studia podyplomowe Psychologia Społeczna w Zarządzaniu Rozwojem Zawodowym w SWPS w Warszawie.