Zarząd

Skład Zarządu SOIT w kadencji 2016-2017

Sebastian Słoniewski
Prezes Zarządu

Prezes Zarządu OBP Incentive & Sport Travel, która już od ponad 17 lat zajmuje się organizowaniem unikalnych wyjazdów o charakterze incentive, w tym wyjazdów na największe wydarzenia sportowe. Pod jego kierownictwem firma OBP znalazła się w ścisłej czołówce firm zajmujących się wyjazdami motywacyjnymi, nawiązała kontakty i bezpośrednią współpracę ze światowymi potęgami piłkarskimi, a w 2008 dołączyła do międzynarodowej organizacji SITE (Society of Incentive & Travel Executives).

Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, w 2016 roku wybrany został na prezesa SOIT (Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel). Absolwent warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Pasjonat sportu, przede wszystkim koszykówki, boksu, formuły 1 oraz piłki nożnej. Szczęśliwy mąż i dumny ojciec.

Agnieszka Lewandowska
Vice-prezes zarządu

Razem z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 400 podróży incentive. Agnieszka Lewnadowska została nagrodzona dwa razy nagrodą MP Power, w kategorii Meeting planner – agencja incentive w 2013 i 2014 roku. Incentive Care zwyciężyło również w kategorii: Zintegrowana kampania incentive marketing Netia Safari Live (klient: Netia SA) oraz CSR w branży eventowej za projekt „Misja Kilimanjaro”. Misja Kilimanjaro oraz Projekt Namibia otrzymały również wyróżnienie Golden Arrow w kategorii Program Incentive.

Agnieszka Lewandowska w SOIT pełni funkcję Wiceprezesa, zajmując się komunikacją i marketingiem, od 2014 roku jest również członkiem SITE. Pasją Agnieszki jest Afryka, czuje się zainspirowana i oczarowana tym kontynentem. Prywatny czas spędza bardzo aktywnie, przemierzyła na rowerze Republikę Środkowej Afryki, kocha góry, trekkingi i wspinaczkę.

Łukasz Adamowicz
Vice-prezes zarządu

Studiował w Instytucie Stosunków Międzynarodowych oraz Wydziale Zarządzania UW. Ukończył ścieżkę specjalizacyjną „Negocjacje mediacje i prowadzenie szkoleń” w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych.

Od 1995 w Grupie BFC. W ramach Grupy BFC odpowiada za rozwój pionu klienta korporacyjnego. Tworzył ski meetingi, programy outdorowe, projekty incentive , eventy oraz ofertę korporacyjną Hotelu Bonifacio. Po pierwsze organizator.
Snowboardzista, często poza wyratrakowanymi trasami. Divemaster poszukiwacz podwodnego życia. Wielbiciel Włoch, Slow Foodu i kieliszka dobrego wina.

Krzysztof Pobożniak
Członek zarządu

Prezes, założyciel i właściciel Haxel Events & Incentive. Członek zarządu SOIT. Absolwent Handlu Zagranicznego Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Uniwersytetu UFCIA w Antwerpii.
Z jasną wizją dokąd zmierza branża MICE i pełnym zrozumieniem wyzwań współczesnego biznesu Krzysztof dba, aby Haxel spełniał wysokie standardy wyjątkowo wymagających klientów m.in. z sektora ubezpieczeń, automoto, finansów, bankowości i FMCG.
Działająca od 1991 roku firma Haxel specjalizuje się w organizowaniu eventów, konferencji i wyjazdów motywacyjnych na całym świecie. Do tej pory zrealizowała wyjazdy do 117 krajów, a największa grupa wyjazdowa liczyła ponad 870 osób.

Cezary Wilemajtys
Członek Zarządu

Założyciel i prezes agencji United Partners to znany w Polsce twórca innowacyjnych inicjatyw w branży MICE. Pomysłodawca najważniejszego portalu branżowego meetingplanner.pl, felietonista miesięcznika MICE Poland (2004-2011), członek założyciel Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, Meeting Professionals International oddział w Polsce (2010), Society od Incentive Travel Excellence chapter w Polsce (2015), członek jury konkursów branżowych: Osobowość Roku (2009-2011) i MP Power Awards (2012-obecnie), wieloletni członek zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (2012-obecnie).
Pasjonat fotografii i filmów podróżniczych, twórca podróżniczych videoblogów, w tym z podróży na tropach goryli w równikowym lesie w Rwandzie, jeep safari nad kanionem Colorado w USA, wędrówek po Świętej Dolinie Inków i Machu Picchu w Peru, safari u źródeł Wielkiej Migracji zwierząt w Tanzanii, podróży pod wodospady Iguazu w Argentynie i Brazylii i wielu innych.
Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Daria Rzadkiewicz
Sekretarz Stowarzyszenia

Odpowiada za bieżącą koordynację działalności SOIT, rozwój Stowarzyszenia i budowanie wizerunku. Wspiera Zarząd w realizacji działań strategicznych.
Daria Rzadkiewicz jest doświadczonym menedżerem projektów i certyfikowanym trenerem biznesu. Od ponad 10 lat zarządza projektami szkoleniowymi i doradczymi z obszaru marketingu. W swojej karierze zawodowej realizowała szkolenia otwarte i zamknięte, programy rozwojowe dla korporacji, wyjazdy integracyjne oraz konferencje branżowe. Od pięciu lat łączy zarządzanie projektami z pracą jako trener kompetencji „miękkich”.
Biznesowo jest związana z Concept Labs. Wcześniej pracowała m.in. dla Wydawnictwa Marketing w Praktyce oraz DGA S.A. Prowadziła także zajęcia dla studentów w ramach projektu Kadry dla Gospodarki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku politologia. Ukończyła również studia podyplomowe z komunikacji i promocji w biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz studia podyplomowe Psychologia Społeczna w Zarządzaniu Rozwojem Zawodowym w SWPS w Warszawie.