Dobry Przetarg

SOIT jest Partnerem Dialogu Branżowego SAR-PSML Zleceniodawca-Agencja, ze szczególnym, merytorycznym wsparciem obszaru dedykowanego kategorii: incentive travel. Celem projektu Dobry Przetarg jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych.

DIALOG BRANŻOWY – DOBRY PRZETARG

 

SOIT jest Partnerem Dialogu Branżowego SAR-PSML Zleceniodawca-Agencja, ze szczególnym, merytorycznym wsparciem obszaru dedykowanego kategorii: incentive travel.

 

Celem projektu Dialog Branżowy – Dobry Przetarg jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych, mając na uwadze nie tylko równość i partnerstwo biznesowe stron, ale przed wszystkim najwyższą możliwą efektywność w zakupach marketingowych – w relacji jakość-cena.

 

4 Wartości, na których opiera się dialog to:

  • • Partnerstwo i odpowiedzialność
  • • Kompetencje
  • • Otwartość i transparentność
  • • Efektywność

 

Uczestnicy

W projekcie uczestniczą takie organizacje, jak:
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki (PSML), IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej, Związek Firm Public Relations (ZFPR), Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych LEWIATAN oraz SOIT.

 

Dobre praktyki i najwyższe standardy

W ramach dialogu środowisk odbywa się cykl spotkań strategicznych i edukacyjnych, których celem jest wzajemna edukacja w zakresie dobrych praktyk przetargowych w poszczególnych kategoriach reklamowych oraz wypracowanie przez obie strony najlepszych standardów we współpracy Zleceniodawca-Agencja.

Propozycja dialogu opiera się o najlepsze standardy współpracy w relacji Reklamodawca – Agencja, między innymi te przyjęte przez EACA (The European Association of Communication Agencies) oraz World Federation of Advertisers – Światową Federację Reklamodawców.

Przejdź do strony projektu