Dobry Przetarg

SOIT jest Partnerem Dialogu Branżowego SAR-PSML Zleceniodawca-Agencja, ze szczególnym, merytorycznym wsparciem obszaru dedykowanego kategorii: incentive travel. Celem projektu Dobry Przetarg jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych.

DIALOG BRANŻOWY – DOBRY PRZETARG

SOIT jest Partnerem Dialogu Branżowego SAR-PSML Zleceniodawca-Agencja, ze szczególnym, merytorycznym wsparciem obszaru dedykowanego kategorii: incentive travel.

Celem Dialogu Branżowego było stworzenie platformy wymiany wiedzy oraz ustalenie najlepszych standardów współpracy i narzędzi przetargowych w 8 kategoriach marketingowych (full service, digital, eventy, PR, produkcja filmów reklamowych, incentive travel, branding, media,), mając na uwadze równość i partnerstwo biznesowe stron oraz najwyższą możliwą efektywność w zakupach marketingowych.

4 Wartości, na których opiera się dialog to:

  • • Partnerstwo i odpowiedzialność
  • • Kompetencje
  • • Otwartość i transparentność
  • • Efektywność

Dobre praktyki i najwyższe standardy

W ramach dialogu środowisk odbył się cykl spotkań strategicznych i edukacyjnych, których celem była wzajemna edukacja w zakresie dobrych praktyk przetargowych w poszczególnych kategoriach reklamowych oraz wypracowanie przez obie strony najlepszych standardów we współpracy Zleceniodawca-Agencja. Propozycja dialogu opiera się o najlepsze standardy współpracy w relacji Reklamodawca – Agencja, między innymi te przyjęte przez EACA (The European Association of Communication Agencies) oraz World Federation of Advertisers – Światową Federację Reklamodawców.

BIAŁA KSIĘGA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

24 listopada 2017 w Studio Bank w Warszawie, w obecności wszystkich ekspertów reprezentujących zakupy, marketing i agencje, została podpisana Biała Księga Komunikacji Marketingowej. Podpisy złożyły wszystkie organizacje biorące udział w trwającym od dwóch lat Dialogu Branżowym.

Biała Księga to pierwszy z dziewięciu rozdziałów w postaci uogólnionych wytycznych i rekomendacji na bazie pracy 8 grup. Zawiera zbiór dobrych praktyk i standardów efektywnej współpracy Reklamodawcy z Agencją. Organizacje reprezentujące rynek komunikacji marketingowej w Polsce podpisały deklarację przyjęcia Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej jako rekomendacji nowych standardów i dobrych praktyk oraz zobowiązały się do ich promocji w środowisku i wśród swoich członków. Kolejne rozdziały Białej Księgi zostaną opublikowane jeszcze w grudniu 2017 r. oraz styczniu i marcu 2018 r.

 

Przejdź do strony projektu