Członkowie SOIT

Agnieszka Lewandowska

Vice-Prezes

Agnieszka Lewandowska – Współwłaścicielka INCENTIVE CARE ( wcześniej AFRICA line). Ukończyła geografię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Podyplomowe studia Menagerów Turystyki na SGH. Uczestniczyła w licznych szkoleniach m.in.. Turystyka Odpowiedzialna w ramach projektu Post- turysta, posiada certyfikat ROI Foundation – Event ROI Institute.

Razem z zespołem Incentive Care zrealizowała ponad 400 podróży incentive. Agnieszka Lewnadowska została nagrodzona dwa razy nagrodą MP Power, w kategorii Meeting planner – agencja incentive w 2013 i 2014 roku. Incentive Care zwyciężyło również w kategorii: Zintegrowana kampania incentive marketing Netia Safari Live (klient: Netia SA) oraz CSR w branży eventowej za projekt „Misja Kilimanjaro”. Misja Kilimanjaro oraz Projekt Namibia otrzymały również wyróżnienie Golden Arrow w kategorii Program Incentive.

Agnieszka Lewandowska w SOIT pełni funkcję Wiceprezesa, zajmując się komunikacją i marketingiem, od 2014 roku jest również członkiem SITE. Pasją Agnieszki jest Afryka, czuje się zainspirowana i oczarowana tym kontynentem. Prywatny czas spędza bardzo aktywnie, przemierzyła na rowerze Republikę Środkowej Afryki, kocha góry, trekkingi i wspinaczkę.

18 lat doświadczenia, które zdobyliśmy działając pod nazwą AFRICA line, zapisało nasz zespół w pamięci Klientów jako grupę komunikatywnych osób, które potrafią zapewnić Gościom wyjazdu opiekę i bezpieczeństwo. Pod marką INCENTIVE CARE działamy od 2013 roku, tworząc programy wyjazdów, myślimy niesztampowo, bo tacy też jesteśmy. Wśród nas są osoby, które rzuciły codzienną pracę na rzecz podróży po świecie, poznawały obce kultury mieszkając w egzotycznych krajach, udzielały się jako wolontariusze w organizacjach pozarządowych.

Mamy w naszym zespole pasjonatów kuchni i gotowania, miłośników różnych dyscyplin sportowych – maratończyków, triatlonistów i wspinaczy. Wśród nas są znawcy literatury afrykańskiej i wielbiciele japońskiej popkultury. Ich prywatne i zawodowe zainteresowania znajdują odzwierciedlenie w programach naszych podróży. Potrafimy „zarażać” innych naszymi pasjami! INCENTIVE CARE zrealizowała ponad 400 podróży incentive. Zostaliśmy dwa dwa razy nagrodzeni MP Power, w kategorii Meeting planner - agencja incentive w 2013 i 2014 roku. INCENTIVE CARE zwyciężyło również w kategorii: Zintegrowana kampania incentive marketing Netia Safari Live (klient: Netia SA) oraz CSR w branży eventowej za projekt "Misja Kilimanjaro". Misja Kilimanjaro oraz Projekt Namibia otrzymały również wyróżnienie Golden Arrow w kategorii Program Incentive.
Rok powstania: 1998 (działalność jako AFRICA line)
2013 (powstała marka Incentive Care)

Główna specjalizacja:
  1. Wyjazdy do Afryki
  2. Wyjazdy adventure np. Off road
  3. Wyjątkowo mocne kierunki: Japonia, USA, Hiszpania