Krzysztof Pobożniak

Członkowie SOIT

Krzysztof Pobożniak

Prezes

Prezes, założyciel i właściciel Haxel Events & Incentive. Wiceprezes SOIT w kadencji 2020-2021. Wieloletni członek zarządu SOIT (2012-2017). Absolwent Handlu Zagranicznego Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Uniwersytetu UFCIA w Antwerpii.

Z jasną wizją dokąd zmierza branża MICE i pełnym zrozumieniem wyzwań współczesnego biznesu Krzysztof dba, aby Haxel spełniał wysokie standardy wyjątkowo wymagających klientów m.in. z sektora ubezpieczeń, automoto, finansów, bankowości i FMCG.

Działająca od 1991 roku firma Haxel specjalizuje się w organizowaniu eventów, konferencji i wyjazdów motywacyjnych na całym świecie. Do tej pory zrealizowała wyjazdy do 125 krajów, a największa grupa wyjazdowa liczyła ponad 870 osób.

Katarzyna Szełemej-Pobożniak

Katarzyna Szełemej-Pobożniak

Dyrektor Działu Incentive
Absolwentka Stosunków Międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej oraz Etnologii na Freie Universitaet w Berlinie. Autorka książki o konfliktach etnicznych w Gwatemali.

Licencjonowana pilotka od 1998 r. Prowadziła grupy na wszystkich kontynentach oprócz Antarktydy. Jako dyrektor działu incentive odpowiada kompleksowo za zagraniczne wyjazdy motywacyjne.

Jesteśmy agencją incentive travel z największym doświadczeniem na polskim rynku. Od 32 lat doradzamy klientom jak efektywnie wykorzystać wyjazdy motywacyjne do wsparcia sprzedaży i motywacji partnerów oraz pracowników. Dla wymagających klientów z całego świata organizujemy pełne emocji podróże motywacyjne w 125 krajach. Wykorzystujemy naszą wyobraźnię i doświadczenie, aby tworzyć niezwykłą jakość doświadczeń. Zrealizowaliśmy projekty dla średnich i dużych firm, dlatego możemy powiedzieć, że rozumiemy różne firmowe oczekiwania i zawsze pamiętamy o celach biznesowych klientów. Atrakcje i charakter wyjazdu czy eventu dopasujemy do profilu grupy, do branży i zawsze bierzemy pod uwagę kulturę organizacyjną firmy. Wiemy jak stopniować atrakcyjność destynacji, optymalizować budżety, budować napięcie i odpowiednią atmosferę wokół incentive travel. Rozwijamy nasze kompetencje odwiedzając nowe miejsca, szukając nowych atrakcji, biorąc udział w wydarzeniach branżowych czy pozyskując kontakty na targach w różnych miejscach na świecie. Zależy nam, aby nasi klienci odczuwali pełen komfort współpracy z nami, dlatego dbamy o to, aby klient współuczestniczył w procesie tworzenia programu, nie był niczym zaskakiwany i otrzymał wszystkie informacje z wyprzedzeniem. Nasza pasja podróżowania, doświadczenie i kompetencje całego zespołu pozwalają nam skomponować program wyjazdu, którego uczestnicy nie zapomną.

Rok powstania: 1991 Główna specjalizacja:

  1. Podróże nagrodowe
  2. Konferencje i eventy
  3. VIP adventure travel