Aktualności

SOIT odświeża swoją markę.

SOIT odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Zmiana wizerunku to kolejny element strategii SOIT. Zmianie towarzyszy wdrożenie nowego serwisu internetowego. 

Ostatnie miesiące to czas dużych zmian w Stowarzyszeniu związanych z nową strategią, nad którą członkowie SOIT pracowali od listopada ub. r. W listopadzie i grudniu 2015 odbyły się warsztaty strategiczne. Ich pierwszym efektem była zmiana kryteriów członkowskich w statucie Stowarzyszenia, co nastąpiło w styczniu 2016. Kolejne spotkanie odbyło się w kwietniu b.r. i było poświęcone głównie Regulaminowi Komisji Etyki, który finalnie został przyjęty podczas zjazdu członków SOIT w Spale we wrześniu.

Odświeżenie identyfikacji ma podkreślić zmiany wewnątrz organizacji i wzmocnić wizerunek SOIT. Nowe logo ma odzwierciedlać wartości, które wyznaje organizacja i jej członkowie – profesjonalizm, wiarygodność, dynamizm i nowoczesność. „Naszym celem jest aby marka SOIT komunikowała branży i klientom, że agencja zrzeszona w SOIT to gwarancja profesjonalizmu i najwyższej jakości, a także bezpieczeństwa podróży” – podsumowuje zmiany Prezes SOIT Sebastian Słoniewski.

Odświeżone logo SOIT nawiązuje do znaku, który obowiązywał w od początku istnienia Stowarzyszenia, czyli od 2009 roku. Motywem powstania nowego znaku SOIT było również dostosowanie wizerunku Stowarzyszenia do potrzeb i estetyki współczesnego rynku.  Całość nowego znaku utrzymana jest we wiodącej estetyce flat design, umożliwiającej łatwe wykorzystanie znaku na różnych polach eksploatacji. Nowy system identyfikacji w spójny sposób ujmuje kwestie prezentowania logo na różnego rodzaju materiałach.

Premiera nowego wizerunku SOIT miała miejsce podczas jubileuszowej Gali Columbus Day, która odbyła się 17 listopada w STIXX Bar&Grill w Warszawie i zgromadziła ponad 100 zaproszonych gości – członków SOIT, klientów korporacyjnych i partnerów branżowych.

Powrót